Snart ska jag iväg och spela in musikvideo i Solna.
Studion vi ska vara i heter Soundtrade och i den finns ABBAs flygel som jag ska spela på, det blir kul.
Jag är lite stressad och ska iväg snart så skriver mer senare….
Snart ska jag iväg och spela in musikvideo i Solna.
Studion vi ska vara i heter Soundtrade och i den finns ABBAs flygel som jag ska spela på, det blir kul.
Jag är lite stressad och ska iväg snart så skriver mer senare….