Musikvideoinspelning

Snart ska jag iväg och spela in musikvideo i Solna.
Studion vi ska vara i heter Soundtrade och i den finns ABBAs flygel som jag ska spela på, det blir kul.
Jag är lite stressad och ska iväg snart så skriver mer senare….

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *